IJPRoM concept & communicatie

IJPRoM-oprichter Harold IJskes is al zo’n 20 jaar werkzaam in de communicatie- & reclamewereld. En vanaf het begin gefascineerd door de impact van communicatie.

Na gewerkt te hebben bij het informatie- en onderzoeksbureau ReSpons Evenementenmonitor & citymarketing, de evenementen- en prijzentak van de Nationale Postcode Loterij, RTVNH/AT5, KRO/RKK en woordvoering voor het Energieonderzoek Centrum Nederland (ECN) in Petten, richte hij in 2007 zijn eigen bureau IJPRoM op.

IJPRoM is een full service adviesbureau voor communicatie, citymarketing en advies, met ruime overheidservaring op het gebied van projectcommunicatie, participatie, het creëren van draagvlak en gebiedsmarketing.

Concepting
Alles begint met een goed concept. Een bedrijf, merk, campagne of een middel. Traditionele marketing maakt plaats voor concepting. Van een klant- en productgestuurde aanpak naar communicatie vanuit de kern, de identiteit. Dit zorgt voor authenticiteit en onderscheidend vermogen. Een unieke belofte aan de klant. En wij maken samen met jou die belofte waar. Voorbeelden hiervan zijn: gebiedsmarketing Groene Hart, 15 jaar homohuwelijk en de referendumcampagne Elandsgracht (gemeente Amsterdam) en de EuroPride 2017 (gemeentelijk programma) met onder andere de IAmsterdamletters in regenboogkleuren. IJPRoM is ook founder van de sprekersbijeenkomsten van West-Friesland’s Speaking.

Werkterreinen
• gemeente, provincie & semi-overheid
• omgevingswet
• city- en gebiedsmarketing
• concepting & marketingcommunicatie
• strategisch en politiek beleidsadvies
• lobby & politieke analyse

• innovatief en interactief participatietraject
• de interne communicatie met en door uw medewerkers intensiveren

Kernwaarden
Professioneel, betrokken, betrouwbaar, inventief & creatief

Geef een reactie